Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Τρίκαλα Κορινθίας

Εφέτος λόγω των στρατιωτικών υποχρεώσεων του τρελοτουρίστα αλλά και των εξόδων που συνεπάγεται η επικείμενη συγκατοίκηση, έχουν περιοριστεί αισθητά οι εκτός προγράμματος εξορμήσεις εντός ή εκτός των συνόρων. Η μοναδική που πραγματοποιήσαμε εντός του τρέχοντος έτους μέχρι στιγμής ήταν στα Τρίκαλα Κορινθίας στα τέλη του Φλεβάρη.
Προς τη Λίμνη Δόξα - On the way to Lake Doxa
This year, the sudden short excursions have been minimized because CrazyTourist1 is doing his military service and because the expenses have risen due to the upcoming home renovation. The only excursion that we made in this year was in Trikala Korinthias in the end of February.
Πηγή Ταρλαμπά - Pigi Tarlampa
Είναι αλήθεια πως το συζητάγαμε καιρό να πεταχτούμε μέχρι εκεί, αλλά πάντα το καλοκαίρι φτάναμε μέχρι το Διμηνιό για μπάνιο και μετά γυρνάγαμε πίσω. Τούτο το χειμώνα, επιλέξαμε αντί για τη συνήθη εκδρομή ένα ΣΚ στο καταφύγιο, να πεταχτούμε από Δευτέρα έως Τετάρτη στα Τρίκαλα. Επιλέξαμε να μείνουμε στα Άνω Τρίκαλα, και φιλοξενηθήκαμε στο ξενοδοχείο Πηγή Ταρλαμπά. Το δίκλινο κόστιζε 50€  για κάθε βραδιά, μαζί με πρωινο. Ήταν ένας πολυ όμορφος ξενώνας, με κρεβάτι στο πατάρι του δωματίου ενώ στο ισόγειο διέθετε καναπέ και τζάκι. Κάθε μέρα, μάλιστα, ανανεώνονταν τα ξύλα και τα προσανάμματα...
Λίμνη Δόξα - Lake Doxa
We were discussing this excursion for a long time, and this winter we decided, instead of going to our shelter in the island, to visit Trikala for 2 days, from Monday to Wednesday. It is a 2 1/2 hours trip from Athens. The village of Trikala is divided into three smaller villages, Upper (Ano) Trikala, Central (Mesaia) Trikala and Lower (Kato) Trikala. We decided to stay in Upper Trikala, in the hotel Pigi Tarlampa. The double room cost 50€ including breakfast. In the room there was also a fireplace and each day the owners provided the guests with wood.
Την 1η μέρα, φτάσαμε στον ξενώνα κατά τις 11:30 μετά από δυόμιση περίπου ώρες ταξίδι από την Αθήνα. Αφού τακτοποιηθήκαμε αποφασίσαμε να κάνουμε τη βόλτα προς τη λίμνη Δόξα. Ο δρόμος που την προσεγγίζει από το Φενεό είναι χωματόδρομος και θέλει λίγο προσοχή με χαμηλό αμάξι. Αντίθετα, ο δρόμος από την Αρχαία Φενεό είναι ασφαλτοστρωμένος και πολύ πιο προσιτός! Η λίμνη Δόξα είναι μία τεχνητή λίμνη σε υψόμετρο 900 μέτρων με το εκκλησάκι του Αγίου Φανουρίου στο κέντρο της! Την άνοιξη και το καλοκαίρι θα είναι ιδανικά για πικ νικ!
Άγιος Φανούριος - Saint Fanourios
In the first day of our stay we decided to visit Lake Doxa. It is an artificial lake, at an altitude of 900 m. The road from Feneos leading to the lake is gravel road and mot so easy. On the other hand, the road from Ancient Feneos is paved and much more easier. The spot is ideal for a picnic in the spring or in the summer.
Λίμνη Δόξα - Lake Doxa
Στην επιστροφή προς τα Τρίκαλα σταματήσαμε στη Γκούρα. Ήταν βέβαια καταμεσήμερο Δευτέρας και το χωριό ήταν σχετικά έρημο, αλλά η πλατεία του, ελαφρώς υπερυψωμένη, ήταν εντυπωσιακή! Στη συνέχεια, ακολουθήσαμε τη συμβουλή του ταξιδιωτικού οδηγού και κάναμε μια παράκαμψη προς τη Ζάχολη. Εκ πρώτης όψεως δεν ήταν κάτι το ξεχωριστό, όμως όταν ανακαλύψαμε το μονοπάτι που οδηγούσε στο βουνό πλάι σε ένα ποταμάκι με μικρούς καταρράκτες κολλήσαμε... Σε μια απο τις λιμνούλες που σχηματίζει το ποτάμι βρηκαν στέγη και μερικές φωνακλούδες πάπιες!!
Οι πάπιες της Ζάχολης - The ducks of Zaholi
On our way back to Trikala, we made two more stops. The first was in the picturesque village of Gkoura, where we admired the imposing central square with the big church. The second was in the the village of Zaholi (Evrostina), where we discovered a small walking trail, leading to the mountain, and following the stream of a small river, which created small waterfalls and tiny lakes. In one of those lakes, some noisy ducks have their own shelter! After dinner, we returned in the hotel, where we had a glass of rakomelo by the fireplace...
Tα μονοπάτια της Ζάχολης - The trails of Zaholi
Το τέλος της ημέρας μας βρήκε πίσω στο δρόμο προς τα Τρίκαλα. Ένα καλό γεύμα και ένα καφεδάκι ήταν απαραίτητα. Για το πρώτο σκέλος επιλέξαμε το "Αγνάντι", ένα ταβερνάκι στα Μεσαία Τρίκαλα. Δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο αλλά είχε πολύ ωραία θέα. Για το καφεδάκι μας, μας τράβηξε το καφενείο της Αθανασίας στα Άνω Τρίκαλα και δεν απογοητευτήκαμε. Καφεδάκι, καρυδόπιτα, κορμός με κάστανο και ένα ρακόμελο στο τέλος για τη χώνεψη! Ένα ακόμη ρακόμελο στο ξενοδοχείο και χουχούλιασμα στον καναπέ σιμά στη φωτιά...
H πλατεία της Γκούρας - Gkoura's central square

tzonakos είπε...

Δεν εχω πάει αλλα με την λιτή περιεκτική όμως περιγραφή σου νομίζω οτι μπορώ να πάω με το άρθρο σου αυτο τυπωμένο και ανα χείρας :Ρ
Θα πάρω κι ενα χάρτη καλού κακού.
Δυόμισι ωρες ταξίδι ; χμ δεν ειναι κι εντελώς κοντά αλλα δεν το λες και μακριά.
Για να μείνεις δυο βράδια φαντάζομαι βρίσκεις εύκολα κατι άλλο αν και η 'Πηγή Ταρλαμπά' φαίνεται υπέροχο μέρος και θα έμενα εκει.

Μαριλένα είπε...

καλά, τόσο άσχετη πια;!
μόλις τώρα κατάλαβα τι κάνω λάθος και δεν μπορώ να συνδεθώ στο βλογ σας! πατούσα τοσο καιρό "σύνδεση" και μου 'βγαζε λογαριασμούς τουίτερ και άλλους ..λοιπούς!
κι αντι να πάω από το δικο μου βλογ, να κανω την εγγραφή, έσκαγα!
τόσο βλαξ τελικά..

KitsosMitsos είπε...

Στα ίδια μέρη τριγυρνάμε χεχε!
Τελευταία φορά είχαμε πάει τον Νοέμβρη.
Ωραίες οι βόλτες εντός και εκτός.

Unknown είπε...

And what lovely places you have visited! All shots are wonderful.

Σοφία είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση! Δεν έχω πάει ποτέ στα Τρίκαλα Κορινθίας (ούτε και στα άλλα Τρίκαλα). Φαίνεται όμορφο μέρος, αξίζει μια βόλτα.

donkey and the carrot είπε...

Τι ωραία που σας ανακάλυψα!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Αχα! Κατεβήκατε προς τα μέρη μας!
Ωραία, ωραία!

Crazy Tourists είπε...

tzonako είναι πολύ ωραία και πολύ κοντά στην Αθήνα (αν πηγαίνεις και λίγο πιο γρήγορα από μας που είμαστε σχετικά συντηρητικοί με την ταχύτητα φτάνεις ακόμα πιο γρήγορα)!
Φτιάξαμε "ταξιδιωτικό οδηγό"; Ουάου!! Πολύ χαίρομαι!! Ετοιμάζουμε και το δεύτερο μέρος τώρα!
Λογικά δε θα είναι δύσκολο να βρει κάποιος δωμάτιο, έχει άπειρα ξενοδοχεία στην περιοχή!

Μαριλένα, σημασία έχει ότι το βρήκες!! Φιλιά πολλά!

KitsoMitso τα μεγάλα μυαλά!! Χαχα!!
Ωραίες οι βόλτες παντού!!

Thank you JM! Some say that this place is the Switzerland of Greece!

Σοφία, είναι πολύ ωραίο μέρος και φαντάζομαι θα είναι πολύ όμορφα και την άνοιξη! Στα άλλα Τρίκαλα ούτε εμείς έχουμε πάει.

Γεια σου donkey and the carrot!! Η χαρά είναι αμοιβαία!!

Σκύλε αργήσαμε αλλά πήγαμε!! Και περάσαμε και υπέροχα!!