Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2007

...ή Τρελοτουρίστες με κουβαδάκια

Η παρακείμενη εικόνα είναι από την παραλία της Λούτσας, όπου πέρασα τα 5-6 πρώτα καλοκαίρια που με θυμάμαι. Πρέπει να έχει τραβηχτεί το 1987 ή το 1988. Το νεαρό αγόρι στα αριστερά είμαι εγώ ενώ ο έτερος λουόμενος είναι ο αδερφός μου.

Καλούμε και μεις με τη σειρά μας τα Oneiromageiremata, τον Ηλιογράφο, τον Constantino, την Cook the Book, τη Θαλασσομπερδεμένη, το Αδέσποτο Σκυλί και όποιον άλλο έχει διάθεση να ανατρέξει στα παλιά άλμπουμ για να μοιραστεί μαζί μας ξεχασμένες καλοκαιρινές αναμνήσεις.

Υ.Γ. Ετοιμάζαμε τις επόμενες αναρτήσεις μας σχετικά με τη Ολλανδία αλλά ένας διαγωνισμός και μια ιδέα της Natassas μας έκανε να το αναβάλλουμε για μια βδομάδα ώστε από την επόμενη Δευτέρα να αρχίσει σε όσα ιστολόγια έχουν όρεξη και υλικό "Εβδομάδα αφιερωμένη στη Χώρα της Τουλίπας".

11 σχόλια:

Σοφία είπε...

Αααα να και τα κουβαδάκια :-))))

Natassa είπε...

καλέ που να θυμάσαι εσύ το eurobasket του 87, ήσουνα μικρουλάκι :) χαμογελάκι όλο αγάπη.

Ανώνυμος είπε...

Σας ευχαριστώ για την πρόσκληση. Από παραλίες δεν έχω τίποτα αλλά κάτι άλλο θα βρω......

Ανώνυμος είπε...

Θα μου επιτρέψετε να μην συμμετέχω γιατί πολύ απλά δεν έχω,είναι μεγάλη ιστορία και το μέρος ακατάλληλο.
Υ.Γ,έχω μία ντυμένος τσολιαδάκι,αλλά μάλλον δεν σας κάνει:)

Ανώνυμος είπε...

ΓΜΤ σκανερ δεν έχω, αλλά θα τις βγάλω με την ψηφιακή και ότι βγει :)))

Ανώνυμος είπε...

Δύο πολύ χαρούμενα παιδιάκια! Και εύχομαι πάντα έτσι να είστε!

Crazy Tourists είπε...

Το θυμάμαι βρε Natassa σε γενικές γραμμές.

Και γω με ψηφιακή την έβγαλα συμπαθεστάτη μπερδεμένη γιατί βαριόμουνα να ξεκορνιζάρω.

Ηλioγράφε, gaston οι παραλίες δεν είναι υποχρεωτικές. Ας κάνουμε και μια παρασπονδία.Αν δεν θες πάντως gaston να συμμετάσχεις δε μας πειράζει...

Penny παραμένουμε και χαρούμενα και παιδάκια!

Σοφία ευχαριστούμε για την πρόσκληση!

CrazyTourist1

Ανώνυμος είπε...

τι γλυκά αγοράκια...τωρα καταλαβαίνω γιατί σε προτίμησε η τρελλοτουρίστρια :))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Φτου σου, νεαρό αγοράκι!!!
Βρε, κουκλί ήσουνα...φαντάζομαι τώρα.
Αχ, βρε παλιόπαιδο ίσα με ένα από τα μεγάλα μου είσαι.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Crazy Tourists είπε...

cook the book το τρελοτουριστάκι μου είναι πιο γλυκό τώρα!! :)

CrazyTourist2

Crazy Tourists είπε...

Δεν έχω λόγια!!Είστε και οι τρεις γλυκύτατες!
CrazyTourist1