Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2007

It's a long way to Tipperary

Η ώρα της αναχώρησης από το Killarney είχε φτάσει. Δεν θα μπορούσαμε να φύγουμε όμως χωρίς να επισκεφτούμε το κυριότερο αξιοθέατο της περιόχης, το Εθνικό Πάρκο του Killarney. Φτάνοντας στην είσοδο μας περικύκλωσαν διάφοροι αμαξάδες υποσχόμενοι μια καταπληκτική βόλτα στο Πάρκο και ξενάγηση και διάφορα...Με κάτι τέτοια πάντα ειμαστε επιφυλακτικοί αλλά επειδή δεν είχαμε και πολλή ώρα στη διάθεση μας, ήταν και συμπαθητικός ο αμαξάς, είπαμε να δοκιμάσουμε...
...και δεν το μετανιώσαμε. Ήταν μια πολύ όμορφη βόλτα. Περάσαμε πλάι από τις λίμνες, από το Muckross House...
...και κατευθυνθήκαμε προς το βουνό Torc, από όπου πηγάζουν οι ομώνυμοι καταρράκτες.
Πραγματικά μαγευτικοί...Στην επιστροφή κάναμε μια στάση στο Αββαείο του Muckross και ευχαριστήσαμε τον αμαξά μας για την υπέροχη βόλτα! Άξιζε τα λεφτά της και αν βρεθείτε στην περιοχή με λίγο χρόνο στη διάθεσή σας, τη συνιστούμε ανεπιφύλακτα!
Στη συνέχεια, μπήκαμε στο αμάξι με σκοπό να αφήσουμε πίσω την κομητεία του Kerry και να περάσουμε σε αυτή του Limerick. Πάνω στα σύνορα των 2 κομητειών βρίσκεται το Abbeyfeale, μια πολύ μικρή πόλη, με περίπου 2000 κατοίκους, που δεν θα είχε χώρο σε τούτες τις αναμνήσεις αν η τρελοτουρίστρια δεν είχε εντοπίσει μια πινακίδα που έγραφε "Crag Cave - 10 Miles". Είχαμε ήδη διανύσει αρκετή απόσταση, πλησίαζε και το μεσημέρι και είπαμε να πάμε προς τα εκεί.
Το σπήλαιο δεν έλεγε και πολλά πράγματα (τα σπήλαια του Διρού είναι σαφώς πολύ πιο εντυπωσιακά) αλλά από οργάνωση και εξυπηρέτηση των επισκεπτών ήταν άψογα (και πάλι σε αντίθεση με του Διρού). Μαγαζιά με σουβενίρ, παιδότοπος και ένα συμπαθητικό εστιατόριο στο οποίο απολαύσαμε μια ζεστή σούπα και ένα σάντουιτς μέχρι να έρθει η ώρα για την ξενάγηση μας.
Επόμενη στάση ήταν στο Adare, έναν αρκετά γνωστό τουριστικό προορισμό κυρίως λόγω των γηπέδων γκολφ και των μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων που χτίζονται παραπλεύρως. Η κεντρική οδός γεμάτη από παραδοσιακά χτισμένα σπίτια. Κατεβήκαμε, για να ξεμουδιάσουμε περισσότερο, και κάναμε μια μικρή βόλτα στην πόλη και μια στάση στο Augustinian Priory.
Στη συνέχεια, είπαμε να κάνουμε μια ακόμα παράκαμψη και να επισκεφτούμε το Celtic Theme Park, ένα πάρκο με αντίγραφα διαφόρων αρχαίων μνημείων που υπάρχουν στην Ιρλανδία. Δεν άξιζε τον κόπο τελικά, αφού εν τέλει είδαμε και τα αληθινά σε όλο το ταξίδι. Ήταν πολύ μεγάλο και άχαρο και ήμασταν και κουρασμένοι.
Το πρόγραμμα δεν περιλάμβανε άλλη στάση παρά μόνο στο Ashley Park House, το σπίτι όπου θα περνούσαμε τη νύχτα μας, λίγο έξω από το Nenagh.
Περάσαμε μέσα από to Limerick, την πρωτεύουσα της κομητείας που μας φιλοξενούσε, και μια αρκετά γνωστή πανεπιστημιούπολη. Τελικά, γύρω στις 19:00 φτάσαμε...Ένα υπέροχο δείπνο και ένα ζεστό κρεβάτι μας περίμεναν για να κλείσει μια ακόμα πανέμορφη μέρα στο ταξίδι μας.

KitsosMitsos είπε...

Χρόνια πολλά και τις θερμές ευχές μου για τις γιορτές!
Με υγεία και ευτυχία, πάνω απ'όλα.
Την καλησπέρα μου.

Σοφία είπε...

Τελικά πετύχατε όντως πολύ καλό καιρό στην Ιρλανδία! Εύχομαι το ίδιο και στο επόμενο ταξίδι :-)

Roadartist είπε...

οάου..αυτές οι φωτογραφίες με τον αμαξά..με "πήγανε" πολύ αλλού πολύ μακρυά..να είστε καλά παιδιά :)

Natassa είπε...

ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!! ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΙΡΛΑΝΔΙΑ.-

kiki είπε...

Παραμυθένιες οι πρώτες φωτό με τα αλογάκια και την εξοχή! Καλά να περνάτε!

Ανώνυμος είπε...

Μαγικά! Η 3η φωτό με πήγε σε άλλες εποχές.Μου αρέσει πολύυυ.
Και η τελευταία με το κρεβάτι επίσης, γιατί μου λείπει ύπνος :))

tzonakos είπε...

Πωπω, απίθανα μέρη και πολυ όμορφο το άρθρο σας.
Αν πάω ποτε΄στην Ιρλανδία, να ξέρετε, εσείς θα φταίτε :Ρ
Χρόνια Πολλάαααα :)

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με περισσότερα ταξίδια (αναψυχής εννοείται :)

Καλή Χρονιά, πάντα ευτυχισμένοι και ταξιδιάρηδες!

Θυμάστε την Καρέζη στο «Δεσπονίς διευθυντής» που τραγουδούσε μεθυσμένη «It's a long way to Tipperary»?

Porfyrogennitos είπε...

Τι μαγευτικό ταξίδι είναι αυτό !!!!! Πραγματικά θαυμαστό!!!

Nature είπε...

Καλή χρονιά!
Με πολλά μαγικά ταξίδια!

H.Constantinos είπε...

Μετά από αυτές τις περιγραφές, έχω αρχίσει να την συμπαθώ περισσότερο αυτή την χώρα!
Εύχομαι πολλά ωραία ταξίδια το 2008!

Ανώνυμος είπε...

ax τι καλά...είδα και το Λίμερικ για το οποίο έχω διαβάσει και σε βιβλίο....δε συζητώ για το κρεββάτι βεβαια,που μου εκλεψε την καρδια....
καλή χρονια να εχετε και πάντα όμορφα ταξίδια :)

KitsosMitsos είπε...

Όμορφα ταξίδια, όμορφα να συνεχιστούν!
Την καλησπέρα μου. Καλή χρονιά να έχουμε!

Crazy Tourists είπε...

Καλη χρονιά σε όλους!

KitsoMitso, πρώτος και τελευταίος!Την καλησπέρα μας!Περιμένουμε ανταπόκριση από Λονδίνο! Οι ευχές ανταποδίδονται...

Σοφία, μια κυρία όταν της είπαμε ότι είμαστε από Ελλάδα, μας είπε ότι φέραμε τον καιρό μαζί μας. Ήταν από τις πιο ηλιόλουστες ανοιξιάτικες περιόδους των τελευταίων 30 χρόνων.

Αυτές οι φωτογραφίες με την άμαξα, είναι όντως πολύ ταξιδιάρικες, roadartist. Μ'αρέσουν και μένα πάρα πολύ. Εμένα, despinak, μου θυμίζει Σερλοκ Χολμς, που πάει στο αρχοντικό να λύσει το μυστήριο. Δεν ξέρω...έτσι μου χει κολλήσει η εικόνα!

Οοοοοοοο!!!Να κανονίσετε να πάτε Natassa! Είναι υπέροχα!

Κική, απ'ότι τα αλογάκια είχαν πολύ σουξέ!

Crazy Tourists είπε...

Να πας βρε Tzonako και το κρίμα στο λαιμό μας!:P

Καλη χρονιά ηλιογράφε!Ελπίζουμε ο Αι Βασίλης να σου φερε και μια σύνδεση γιατί οι φωτογραφίες σου είναι όντως όαση...

Ε βεβαια βρε Penny - σινεφίλ και επισήμως ;) - τη θυμόμαστε τη σκηνή!!Βέβαια η ατάκα που μένει είναι το "Γυρίσααττεεεεε;;;"

Καλως ήρθες porfyris και σ'ευχαριστούμε για τα καλα σου λόγια!

Απ'ότι φαίνεται Constantine αρκετοί από τους επισκέπτες μας είδαν με άλλο μάτι την Ιρλανδία. Πολύ χαιρόμαστε!!Ευχαριστούμε για τη ευχή!Θα το επιδιώξουμε!

Καλη χρονιά Nature! Πως τα περάσατε στη Βόρεια Ελλάδα;

Δυστυχώς, cook, δεν έχουμε φωτογραφίες μέσα απο το Limerick, γιατί απλώς περάσαμε χωρίς στάση και ήταν και βράδυ! Καλη χρονιά να έχετε και σεις!